Діагностування охоплює вивчення розвитку пізнавальної, емоційної, мотиваційної, поведінкової сфери, особистісного розвитку та рис характеру, соціалізації учня та вивчення його бажань щодо створення умов інклюзивного навчання.
Щороку, практичним психологом закладу Бєлан О.О., з метою виявлення тенденцій і закономірностей психологічного мікроклімату в колективі та відстеження динаміки психічних станів всіх учасників інклюзивного процесу, проводяться різні дослідження, з подальшим оперативним впровадженням корегувальних заходів членами команди супроводу учнів з особливими освітніми потебами.
Результати проведених психологічних досліджень в ЕНВК "ЗНЗ-ДНЗ" №6
| Посилання |
Дослідження інклюзивної компетентності педагогів | |
Результати вивчення задоволеності батьків роботою НВК | |
Результати тесту на комунікативну толерантність педагогів | |
Вивчення психологічної готовності педагогів до інноваційної діяльності | |
Результати визначення здатності учнів до емпатії | |
Результати анкетування учнів "Моє ставлення до дітей з особливими освітніми потребами" |
Оксано, Ви молодець! Швидко вчитеся! З відео у Вас добре вийшло!
ВідповістиВидалити