Бегущая строка

Енергодарський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня - дошкільний навчальний заклад" №6

Психологічний супровід

Модель психологічного супроводу дітей з ООП
Ключевою ланкою в забезпеченні ефективності особистісного розвитку дитини із психофізичними вадами в умовах інклюзивного навчання є психологічний моніторинг. Він являє собою систему постіного відстеження процесу особистісного розвитку дитини шляхом психологічної діяагностики, створення банку психологічних даних на кожного учня з вадами, проектування індивідуальної психологічної та педагогічної траєкторії учня. Компетентна реалізація такої системи у педагогічній практиці забезпечує комплексне, різнобічне психологічне вивчення процесу розвитку дитини, яка має вади у психофізичному розвитку. 
Діагностування охоплює вивчення розвитку пізнавальної, емоційної, мотиваційної, поведінкової сфери, особистісного розвитку та рис характеру, соціалізації учня та вивчення його бажань щодо створення умов інклюзивного навчання.
Щороку,  практичним психологом закладу  Бєлан О.О., з метою виявлення тенденцій і закономірностей психологічного мікроклімату в колективі та  відстеження   динаміки  психічних станів  всіх учасників інклюзивного процесу,    проводяться різні дослідження,  з подальшим оперативним впровадженням корегувальних заходів  членами команди супроводу учнів  з особливими освітніми потебами.

Інструментарій психодіагностичних методик
Посилання

Діагностичні методики для дослідження пізнавальних процесів, інтелектуальної, особистісної сфери учнів інклюзивної форми навчання

Анкети для педагогів та батьків




Результати проведених психологічних досліджень в ЕНВК "ЗНЗ-ДНЗ" №6

 Посилання

Дослідження інклюзивної компетентності педагогів

Результати вивчення задоволеності батьків роботою НВК

Результати тесту на комунікативну толерантність педагогів

Вивчення психологічної готовності педагогів до інноваційної діяльності

Результати визначення здатності учнів до емпатії

Результати анкетування учнів "Моє ставлення до дітей з особливими освітніми потребами"

1 коментар: