Бегущая строка

Енергодарський навчально-виховний комплекс "Загальноосвітній навчальний заклад І ступеня - дошкільний навчальний заклад" №6

Соціальний супровід

Соціально - педагогічний супровід дітей з особливими освітніми потребами забезпечує соціальний педагог закладу Денисенко Л. Л.., який  є активним членом команди супроводу. З метою адаптації дітей з особливими освітніми потребами  до вимог середовища та створення сприятливих умов для їх розвитку соціальний педагог налагоджує взаємодії з усіма учасниками інклюзивного простору, а саме: з батьками,  іншими навчальними закладами  м. Енергодара,  громадськими організаціями, міською службой у справах дітей.
Діагностична функція соціального педагога інклюзивного навчального закладу починається з   вивчення  та оцінки особливості діяльності і розвитку кожного учня з особливими освітніми потребами, особливості взаємин дітей у класі та шкільному колективі в цілому; досліджує особливості сімейного виховання дітей .
На основі спостережень та досліджень соціальний педагог прогнозує посилення негативних чи позитивних сторін соціальної ситуації, що впливає на розвиток особистості дитини; прогнозує результати навчально-виховного процесу з урахуванням найважливіших факторів становлення особистості (прогностична функція соціального педагога).
Наступним кроком  соціального супроводу є рекомендації або поради батькам, вчителям та іншим особам з питань соціального розвитку дітей; надання  необхідної консультативної соціально-педагогічної допомоги дітям (консультативна функція соціального педагога).
Алгоритм діяльності соціального педагога в процесі соціального супроводу дитини з особливими освітніми потребами:
  • Ознайомлення з особовою справою дитини, історією та особливістю протікання захворювання.
  • Консультація з дитиною та її батьками з метою визначення рівня можливостей дитини (самообслуговування, спілкування, пізнавальних можливостей, самоконтролю поведінкитощо).
  • Оцінка освітнього середовища, визначення щодо його відповідності потребам і можливостям дитини, надання пропозицій щодо внесення змін.
  • Вивчення індивідуальних особливостей дитини.
  • Участь у розробці індивідуальної програми розвитку дитини.
  • Проведення зустрічі з батьками і учнями класу (школи), педагогами з метою формування їх психологічної готовності до взаємодії з дитиною з особливими освітніми потребами.
  • Дослідження соціально-психологічного клімату в колективі та статусу дитини в групі.
  • Сприяння соціальній інтеграції дитини: залучення до позакласної та позашкільної діяльності.
  • Моніторинг рівня адаптованості й інтегрованості дитини, здійснення відповідної індивідуальної програми її розвитку.
Презентація "Діяльність соціального педагога із супроводу молодших школярів" ...дивитись тут...

Кількість дітей з особливими освітніми потребами в ЕНВК "ЗНЗ-ДНЗ" №6

Немає коментарів:

Дописати коментар